Sunday, November 12, 2006

Devoted



Στην Μις του Νου αν και έχει να φανεί καιρό,
Στην/Στον NightTrain που έχει κότσια να γράφει αυτό το όμορφο που θέλει,
Στη Sadie που έχει το χάρισμα αλλά ίσως να μη το ξέρει ακόμα,
Στον Brainsick που έχω μεγάλη υποχρέωση και συμπάθεια,
Στην Μαρκησία του Ο. που είναι τόσο απόμακρη αλλά αξιαγάπητη,
Στην katerinaanteportas που με το τραγούδι στο blog τις με έκανε να νομίσω οτι έπαθε βλάβη το laptop,
Στην αγαπημένη μου παπαρούνα,
Στην ελπίδα μου τη sorry_girl,
Στον Horexakias που με έβαλε link χωρίς να τον ξέρω αλλά έφυγε νωρίς...

15 Comments:

Blogger Sadie said...

Mou omorfynes to bradi. :)

Sunday, November 12, 2006 8:22:00 PM  
Blogger Παπαρούνα said...

τί να πω..;

Monday, November 13, 2006 2:25:00 PM  
Blogger schizophrenia said...

Sadie: εύχομαι τότε να το ξαναδιαβάσεις μερικά βράδια ακόμα :),

Παπαρούνα: Δεν χρειάζεται να πείς κάτι...ή μάλλον..., μόνο αν σου αρέσει το τραγούδι :)

Monday, November 13, 2006 3:14:00 PM  
Blogger Παπαρούνα said...

ήταν πολύ καλό:)

Tuesday, November 14, 2006 12:11:00 AM  
Blogger sorry_girl said...

Το τραγούδι υπέροχο.
Όσο για αυτό που είπες με τσάκισε γαμώτο..σήμερα έπρεπε να το δω;Που είχα οχυρωθεί πίσω από την κόκκινη οργή μου;Μου διέλυσες τις άμυνες!

πάω να κρυφτώ τώρα..
:'(
(μην αγχωθείς αύριο που θα το ξαναδώ θα χαμογελάσω!)

Tuesday, November 14, 2006 6:30:00 PM  
Blogger schizophrenia said...

sorry_girl: Κατέθεσα την άποψη μου για την "κόκκινη οργή" σου εκεί που έπρεπε. Εδώ περιμένω να χαμογελάσεις, γιατί το χαμόγελο είναι χαμόγελο, έστω και με κόκκινα μάτια...

Wednesday, November 15, 2006 9:30:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Panemorfo tragoudi! Se efxaristw gia ta kala soy logia! : )

Thursday, November 16, 2006 1:51:00 AM  
Blogger Katerina ante portas said...

Αγαπητέ μου είναι τόσο ωραίες οι δικές σου μουσικές αφιερώσεις ώστε λυπάμαι που σε τρόμαξα..
Αλήθεια δεν έχει λίγο γούστο η πολλαπλή δυνατότητα έκφρασης στο blog?

Thursday, November 16, 2006 11:43:00 AM  
Blogger schizophrenia said...

Lazycat: σ'ευχαριστώ για το σχόλιο. Συνέχισε το όμορφο ταξίδι που έχεις αρχίσει για σένα για μένα και για όλους όσους το ακολουθούν.

Katerina ante portas: Αγαπητή Κατερίνα, ίσως έπρεπε να ήμουν πιο σαφής. Δεν υπονοούσα τίποτα για τις μουσικές σου επιλογές που είναι υπέροχες. Απλά τη στιγμή που ήμουν στο blog σου και άρχισε να παίζει το τραγούδι σου, ήδη από τα ηχεία μου έπαιζαν ένα νέο mp3 που άκουγα, καθώς και το τραγούδι από το σήμα του ραδιοσταθμού μου που εκπέμπω στο www και απλά νόμισα ότι κάτι έπαθε το σήμα του σταθμού. Η δυνατότητα έκφρασης στα blog είναι το παν... Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο και συγνώμη...

Thursday, November 16, 2006 3:40:00 PM  
Blogger Katerina ante portas said...

Όχι και συγνώμη βρε παιδί μου, δεν έκανες κάτι άτοπο, ίσα ίσα!
Αλήθεια τι ραδιοσταθμό εννοείς?
Αυτόν που έχεις στα λινκ σου?

Friday, November 17, 2006 8:00:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Eυχαριστώ φίλε, υπάρχουν ανάσες ακόμα στον blogόκοσμο.
Σ'ευγνωμονώ για το χαμόγελο σε μια δύσκολη μέρα.
Να θυμάσαι πάντα εδώ είμαστε.

Friday, November 17, 2006 10:20:00 AM  
Blogger schizophrenia said...

Katerina ante portas: ok. Όλα καλά :) Ο σταθμός είναι αυτός που έχει το νέο link.

brainsick: Σ'ευχαριστώ κι εγώ που με τη συνεχή σου υποστήριξη και σχόλια σου μ'έκανες να μην κλείσω το blog απ΄τον πρώτο καιρό. Να ομολογήσω όμως ότι από τότε που το blog σου με βγάζει στο spazits δυσκολεύομαι να βρω τα post σου. Το προσωπικό σου blog το έκλεισες οριστικά?

Saturday, November 18, 2006 7:12:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Απλά δεν γράφω βρε φίλε, δεν μπορώ να συνταιριάξω δυό λέξεις, καταστρέφομαι με live ποτιλίκια και κυνηγώντας τον "επαχθούσιον", ελπίζω να μου περάσει :).

Monday, November 20, 2006 4:35:00 PM  
Blogger schizophrenia said...

Brainsick: καλά είναι και τα Ποτιλίκια !!! Μερικές φορές βοηθούν...

Tuesday, November 21, 2006 7:53:00 PM  
Blogger mistounou said...

Τόσο, μα τόσο αργοπορημένα ευχαριστώ..

Saturday, April 19, 2008 11:50:00 PM  

Post a Comment

<< Home