Saturday, November 25, 2006

θέλω να βρέξει απόψε



Θέλω να βρέξει απόψε,
για να ξεπλύνει όσα έχω κάνει, και όσα έχω υποστεί,

θέλω να βρέξει απόψε
για να καθαρίσει τα ψέματα που έχω ακούσει και τους όρκους που έχω δώσει

θέλω να βρέξει απόψε,
για να φύγει η φωτιά από την βότκα και την τεκίλα,

θέλω να βρέξει απόψε,
για να θυμηθώ τις συννεφιασμένες στέγες απ' το παράθυρο,

θέλω να βρέξει απόψε,
για να ξεχάσω όσα μου είχες πει κάποτε

θέλω να βρέξει απόψε
γιατί ξέχασα τι μου' χες πει

θέλω να βρέξει απόψε,
για να μην θυμηθώ το πρωί αυτά που μου είπε απόψε

θέλω να βρέξει απόψε,
γιατί αύριο δεν θα θυμάμαι

θέλω να βρέξει απόψε,
γιατί αύριο δεν θέλω να θυμάμαι

θέλω να βρέξει απόψε,
για να κλείσω ήρεμα τα μάτια μου,
και ν' ακούσω το Sinuoso tropico με τη φωνή της Jacqueline Fuentes .....
και να φυσά ζεστός αέρας.....
στην παραλία...
σε μία, δύο ή καμία αγκαλιά...

6 Comments:

Blogger sorry_girl said...

Θυμάμαι-ξεχνάω-όρκοι ποτέ-ψέμματα πάλι πολλά-κυρίως στ΄αυτιά μου- κούραση και μια ανάσα από αυτό σου το κείμενο-φιλιά.

Monday, November 27, 2006 3:55:00 PM  
Blogger schizophrenia said...

Sorry_girl: Όμορφος καιρός για κάθε είδους ταξίδι...Είτε βρεις το δρόμο σου και ξαναγυρίσεις είτε ηθελημένα χαθείς...καλό δρόμο και φιλιά και σε σένα.

Monday, November 27, 2006 4:58:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

θέλω να βρέξει απόψε,
για να κλείσω ήρεμα τα μάτια μου και να δώ φίλους φλογίτσες στο πέρασμα του χρόνου, Ανθρώπους.

Friday, December 01, 2006 9:48:00 AM  
Blogger schizophrenia said...

Brainsick: ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ !!!?

Friday, December 01, 2006 4:59:00 PM  
Blogger Katerina ante portas said...

θέλω να βρέξει απόψε,
γιατί αύριο δεν θέλω να θυμάμαι


Μου πάει..

Friday, December 08, 2006 1:57:00 PM  
Blogger schizophrenia said...

Κατερίνα: 2 Φράσεις κλειδιά... Με την πρώτη πέτυχες τη μια...την καλύτερη.

Friday, December 08, 2006 8:23:00 PM  

Post a Comment

<< Home