Wednesday, December 28, 2005

Προσπάθησα πολύ να σκοτώσω μερικά...



Blog??? Τι είναι αυτό ρε γαμώτο? 10 χρόνια βγάζω τα μάτια μου στο www και κάθε χρόνο αισθάνομαι δεινόσαυρος.
Κι'αυτός ο μαμημένος ο καφές πάντα κρυώνει πριν τελειώσει. Πόσους πρέπει να πιώ δηλαδή για να συνέλθω από την χτεσινοβραδινή μάχη με τα κύτταρα του μυαλού(?) μου?

Προσπάθησα πολύ να σκοτώσω μερικά...

Ήπια μερικά ποτά στο cafe, ενα μπουκάλι φθηνό μπράντυ σπίτι (καθώς το τριήμερο των Χριστουγέννων δε μου άφησε περιθώρια για κρίσεις γενναιοδωρίας-π...άνα Ν μου τα ξανάφαγες,αλλά χαλάλι σου-), κάτι υπολείμματα λικέρ της μάνας μου, και αφού ήπια ότι υπήρχε στην "κάβα" ζαχάρωνα το πετρέλαιο στο λέβητα (συμφέρει?).

Παρ'όλα αυτά πριν καταφέρω να κερδίσω τη μάχη με πήρε ο ύπνος με τον B.B. King & friends.
Jazz?
Εγώ?
...που θέλω να βάλω στην 2χρονη ανηψιά μου Nazareth-Metallica κτλ. για να κοιμηθεί, αλλά φοβάμαι ότι μπορεί να πέσει σε κώμα?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home